Питання та відповіді

[vc_row][vc_column el_class=”st-accordion-four”][titles text=”JUQwJTlEJUQwJUIwJUQwJUI5JUQwJUJGJUQwJUJFJUQxJTg4JUQwJUI4JUQxJTgwJUQwJUI1JUQwJUJEJUQxJTk2JUQxJTg4JUQxJTk2JTIwJUQwJUJGJUQwJUI4JUQxJTgyJUQwJUIwJUQwJUJEJUQwJUJEJUQxJThGJTIwJUQxJTk2JTIwJUQwJUIyJUQxJTk2JUQwJUI0JUQwJUJGJUQwJUJFJUQwJUIyJUQxJTk2JUQwJUI0JUQxJTk2JTIwJUQwJUJEJUQwJUIwJTIwJUQwJUJEJUQwJUI4JUQxJTg1″ type=”h2″][vc_toggle title=”Як підключитися до мережі «WINET»?” color=”green” open=”true”]Для підключення необхідно:
– технічна можливість підключення;
– робочий ПК або ноутбук;
– подати заявку по телефону 068-316-47-47, 067-311-40-08 або заповнивши форму[/vc_toggle][vc_toggle title=”Що входить в вартість підключення?” color=”green”]Ціна формується з вартості матеріалів, обладнання та виконуваних робіт. Прокладається окрема виділена лінія з оптоволоконного кабелю по опорах. Кабель заводиться в будинок. У будинку встановлюється абонентський термінал (це пристрій, що перетворює сигнал з одного типу в інший). Від терміналу виводиться звичайний мережевий кабель, який Ви, на свій розсуд, можете підключити до роутера або безпосередньо до комп’ютера.

– Кабель, прокладання оптичного (або іншого) кабеля от розподільчого ящику до ПК абонента;
– Абонентське обладнання доступу до мережі якщо таке необхідне
(при безпровідному підключенні – це WIFI точка доступу, при оптичному – абонентський термінал)[/vc_toggle][vc_toggle title=”Чи можу я підключити декілька комп’ютерів/пристроїв?” color=”green”]Для одночасного підключення декількох пристроїв до мережі Інтернет необхідно придбати бездротовий маршрутизатор.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Чи входить бездротовий маршрутизатор у вартість підключення?” color=”green”]Бездротовий маршрутизатор не входить у вартість підключення і оплачується окремо. Якщо вам потрібен маршрутизатор, повідомте про його необхідність оператора тех.підтримки при розміщенні заявки на підключення. Ви також можете самостійно придбати маршрутизатор в магазині електроніки або інтернет-магазині. Налаштування маршрутизатора, наданого клієнтом, оплачується окремо (з оформленням окремої заявки через службу тех.підтримки).[/vc_toggle][vc_toggle title=”Наскільки довго потрібно чекати підключення?” color=”green”]Підключення в основному здійснюється на протязі 3-х робочих днів (при наявності технічної можливості).[/vc_toggle][vc_toggle title=”На яких підставах здійснюється надання телекомунікаційних послуг?” color=”green”]Основним документом, який регулює взаємовідносини між Абонентом та Оператором, є Публічний договір, розміщений на нашому сайті в розділі Контакти -> Документи. Договір розроблений на підставі Закону України “Про телекомунікації”, а також “Правил надання телекомунікаційних послуг”, затверджених НКРЗІ.
Надання послуги доступу в інтернет з використанням РЧР здійснюється на підставі ліцензій, без використання РЧР – на підставі внесення до Реєстру операторів і провайдерів НКРЗІ. Всі документи розміщені на нашому сайті в розділі Юридичні документи.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Як краще сплачувати абонентську плату, щоб уникнути відключення логіну від Інтернету?” color=”green” el_id=”1465383593333-4ede34cf-c089″]Краще всього платити з 20 по 30 числа кожного місяця. Автоматичне відключення абонентів за відсутністю авансового платежу за поточний місяць відбувається 1-го числа.
Відновити відключену послугу можна буде лише за умови погашення заборгованості.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Що таке файрвол?” color=”green” el_id=”1465383615236-12532f7e-97d7″]Файрвол (або брандмауер, пакетний фільтр) — це програма, що перевіряє дані, що проходять через мережеву підсистему (комп‘ютера) згідно заданих їй правил фільтрації. Використовується у комплексі з іншими заходами мережевої безпеки. Неправильно налаштований брандмауер може бути причиною повної або часткової непрацездатності мережевої підсистеми.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Чи блокуєте ви доступ до певних сайтів?” color=”green” el_id=”1465383633835-18241b68-f936″]В Україні, на відміну від Росії, не існує законодавчих актів, які зобов’язують провайдерів блокувати доступ до певних сайтів. “WINET” ніколи вибірково не блокував і не блокуватиме доступ до ресурсів в мережі Інтернет, поки це не буде вимагатися законом.
Якщо у вас не відкривається який-небудь сайт, але при цьому він доступний через іншого провайдера, вам може здатися очевидним, що “WINET” його заблокував. Це виключено.
Інтернет – дуже складна мережа, в якій існує величезна кількість маршрутів, якими запит користувача може дійти до запрошуваного сайту. Іноді маршрутизація порушується, що виражається в тимчасовій втраті зв’язності між сегментами. Повідомте про проблему в тех.підтримку і спробуйте зайти на сайт пізніше.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Я забув вчасно поповнити рахунок, увімкніть мені, будь-ласка, інтернет, дуже потрібно.” color=”green” el_id=”1465383655061-2e0d7083-d990″]Для вашої зручності впроваджена послуга “Кредит”, яка дозволяє відновити доступ в Інтернет на 5 діб.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Не підходить логін/пароль до Особистого кабінету.” color=”green” el_id=”1465383704236-c0254189-4da4″]Переконайтеся, що ви використовуєте тільки маленькі літери і вводите логін / пароль точно відповідно до даних, зазначених у вашій пам’ятці абонента. Якщо ваш логін / пароль змінювався за вашим запитом, не забудьте записати його в надійному місці.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Чому обмежується або блокується використання пошукових служб Google, Yandex та інших?” color=”green” el_id=”1465383719921-6ed540d2-be43″]Іноді, при використанні пошукових систем (Google, Yandex, Yahoo та ін.), відкривається вікно з пропозицією пройти перевірку і ввести код перевірки “капчу”, або повністю блокується можливість використання пошукової системи.
Це пов’язано з помилковою роботою систем безпеки пошукових сервісів, які забезпечують захист від мережевих атак при надмірній кількості запитів від певних IP-адрес.
Повідомте про такий випадок в тех.підтримку і ми спробуємо вирішити проблему найближчим часом.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Не працює Інтернет.” color=”green” el_id=”1465383747257-0cad1e9e-ff99″]- проведіть самостійну первинну діагностику обладнання, найбільш поширеною причиною є його зависання.
– перезавантажте (вимкніть живлення) бездротову точку доступу або оптичний модем.
– перезавантажте роутер і комп’ютер.
– переконайтеся в надійності кабельних з’єднань між усіма пристроями.

Так само переконайтеся, що доступ до послуг не заблокований внаслідок заборгованості.
Після проведення вищевказаних дій, якщо працездатність не відновилася, зверніться в службу техпідтримки.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Як призупинити користування послугами?” color=”green” el_id=”1465383769033-955dd419-85f4″]Користування послугами автоматично продовжується кожного місяця за умови внесення абонентом авансової оплати. При відсутності оплати доступ до послуг блокується автоматично. При не використанні послуг, зняття абонплати автоматично не проводиться. Звертаємо увагу на те, що при використанні послуги “Кредит” абонплата за календарний місяць стягується.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Як перевірити швидкість інтернету?” color=”green” el_id=”1465383809140-e844e44d-84d2″]Найпопулярніший ресурс – сайт http://speedtest.net. Переконайтеся, що ви відключили всі закачки, торренти, оновлення й вимкнули онлайн-відео, перед тим як робити замір швидкості. Звертаємо вашу увагу на те, що результати виміру швидкості можуть мати похибку до 10%.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Для чого потрібна реальна (біла) IP-адреса та скільки це коштує?” color=”green” el_id=”1465383828610-0bdb74e6-32d8″]Послуга «Оренда реальної IP» дозволяє абоненту отримати виділену IP (v4)-адресу і мати доступ з мережі Інтернет до Абонентського обладнання (маршрутизатора, мережевого накопичувача, відеореєстратора). Вартість послуги вказана в розділі Тарифи в якості додаткової послуги до послуги доступу в Інтернет.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Як змінити тарифний план?” color=”green” el_id=”1465383854387-fe18468c-832f”]Зміна тарифного плану здійснюється в Особистому кабінеті в розділі “Особисті дані” – “Управління”. Обраний вами новий тарифний план автоматично підключиться на початку наступного місяця. Змінити тарифний план на поточний місяць неможливо. Деякі тарифні плани можуть бути активовані лише через службу Технічної підтримки.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]

Прокрутити вгору